Merhaba

Arkadaşlar facebook gruplarım var fakat sabah birinde böyle bişey gördüm ve aşırı çok kasıyor girişlerde gruba. yani Bildiğimiz kasıyor gruba girişte

Bu özellik diğer gruplarda yok sadece bunda var acaba nedir bu başvuru vs yapmadım. Aslında çok güzelmiş ama çok kasıyor ya.

Bunun nereden nasıl geldiğini bilen varsa sevinirim. Her postun altında var.