• 03-10-2020, 17:50:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar geçende yazdım bu konuyu fakat yeterli bir cevap alamadım iki mahkemem oldu ikiside hagb kararı verdi 1. Mahkemem 1 eylülde diğeri ise 1 ekimdeydi normalde iki kez üst üste hagb kararı verilebiliyor mu her mahkemeden bir yıl 20 gün ceza aldım daha önce sicilim yok diye 5 yıl hiç bir şeye karışmama şartıyla bıraktılar iki mahkemede bu kararı verince birinden biri bozuyor suça karışmış oluyorum fakat eski tarihli oldugu için acaba bozulur mu yine
  • 03-10-2020, 17:53:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam avukata danış bence. burada her kafadan bir ses çıkıyor.
  • 03-10-2020, 17:55:04
    #3
    creativer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam avukata danış bence. burada her kafadan bir ses çıkıyor.
    Pazartesi görüşecemde hocam başına gelen veya tanıdığının başına gelen var ise söyler belki
  • 03-10-2020, 18:02:05
    #4
    2 hagb olmaz 2. Olan malesef bozar ve cezayı ödersin hocam geçmiş olsun
  • 03-10-2020, 18:03:21
    #5
    DarknetTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hagb olmaz 2. Olan malesef bozar ve cezayı ödersin hocam geçmiş olsun
    ikiside birbiriyle ilişkiliydi hocam fakat ayrı mahkemelerde yapıldı
  • 03-10-2020, 18:04:08
    #6
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikiside birbiriyle ilişkiliydi hocam fakat ayrı mahkemelerde yapıldı
    Ha ikiside aynı suç üzerinden olduysa zaten hagb veirrken bunu göze alıp vermiş olabilirler
  • 03-10-2020, 18:05:39
    #7
    DarknetTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha ikiside aynı suç üzerinden olduysa zaten hagb veirrken bunu göze alıp vermiş olabilirler
    evet hocam çünkü 1. mahkememde ilerde olacak mahkemem içinde ifade verdim sonra tekrar çıktım aynı ifademi verdim