Merhaba arkadaşlar geçende yazdım bu konuyu fakat yeterli bir cevap alamadım iki mahkemem oldu ikiside hagb kararı verdi 1. Mahkemem 1 eylülde diğeri ise 1 ekimdeydi normalde iki kez üst üste hagb kararı verilebiliyor mu her mahkemeden bir yıl 20 gün ceza aldım daha önce sicilim yok diye 5 yıl hiç bir şeye karışmama şartıyla bıraktılar iki mahkemede bu kararı verince birinden biri bozuyor suça karışmış oluyorum fakat eski tarihli oldugu için acaba bozulur mu yine