• 28-09-2020, 15:18:23
    #1
    HP İ7 - 7700HQ CPU 2.80Ghz bir bilgisayarım var

    Bilgisayarın ekranı gel git yapıyor çizgiler çıkıyor ekranı oynatınca düzeliyor .

    Bilgisayarcı yapamam dedi İnternetten baktığımda da flex kablosundan olduğunu düşündüm .

    Yaşadığım yer küçük olduğu için pek fazla bilgisayara bakan yok bazılarına da güvenmiyorum parça alır vs diye

    Bunun Sebebi Nedir ?
  • 28-09-2020, 15:20:43
    #2
    Kablo'dandır büyük ihtimal aslında biraz teknik bilginiz var ise kendiniz degiştirebilirsiniz salmanbilgisayar da arayarak temin edebilirsiniz kabloyu
  • 28-09-2020, 15:20:52
    #3
    Flex kablosundadır söküp bakılması gerek tamiri yapılamaz yeni ekran almanız gerek
  • 28-09-2020, 15:22:23
    #4
    doğru ekran kartı modelinin yüklü olmasından da kaynaklabilir
  • 28-09-2020, 15:27:32
    #5
    https://www.salmanbilgisayar.com.tr/...flex%20kablosu

    Bir çok flex kablosu var mdoele mi ekrana göre mi nasıl alacağım bilen bir kişi yardımcı olabilir mi ?
  • 28-09-2020, 15:38:13
    #6
    Ekran değişmene gerek yok, ekranı oynatınca gidip geliyorsa arkadaşlarında dediği gibi kablodandır, kabloyu değiştirmen yeterli olur.
  • 28-09-2020, 15:39:44
    #7
    Tüm herkese teşekkür ederim .

    Şimdi Hangi Kabloyu almalıyım ona bakabilir miyiz