HP İ7 - 7700HQ CPU 2.80Ghz bir bilgisayarım var

Bilgisayarın ekranı gel git yapıyor çizgiler çıkıyor ekranı oynatınca düzeliyor .

Bilgisayarcı yapamam dedi İnternetten baktığımda da flex kablosundan olduğunu düşündüm .

Yaşadığım yer küçük olduğu için pek fazla bilgisayara bakan yok bazılarına da güvenmiyorum parça alır vs diye

Bunun Sebebi Nedir ?