Gider. atom mühendisi ise gazinoda TV den sorumlu olur.
Gidince doktora çıkar raporunu gösterir spor yapamaz kağıdı alır. Sonra geri hiznety patates soyabilir, WC temizleyebilir, çamaşırhane sorumlusu olabilir, yazıcı olabilir, efor gerektirmeyen her işi masa başı vs olabilir.
Askerde olmuşlar bakabilirmi?
12
●342
- 24-09-2020, 05:21:51Üyeliği durduruldutansiyon hastasi olduğuna dahil heyet raporu yoksa acemi birliğine gider orda yine iddaa eder benim hastaliğim var işte tansiyon panik atak ankisiyeti derken dövmesi yada jileti sicil kaydi yoksa usta birliğine gider ordada kanıtlayamassa bi şekil bi yerde bayilsin ya
yani belgesi yoksa seve seve gider