tansiyon hastasi olduğuna dahil heyet raporu yoksa acemi birliğine gider orda yine iddaa eder benim hastaliğim var işte tansiyon panik atak ankisiyeti derken dövmesi yada jileti sicil kaydi yoksa usta birliğine gider ordada kanıtlayamassa bi şekil bi yerde bayilsin ya

yani belgesi yoksa seve seve gider