• 22-09-2020, 17:04:09
    #1
    2 gündür kuru öksürük boğaz ağrısı ve halsizlik var acile gitsek virüs testi yaparlar mi ücretlimi acaba küçük bir ilçede oturuyorum.
  • 22-09-2020, 17:05:24
    #2
    Şikayet ile gittiğinde, acil doktoru uygun görürse ücretsiz yapıyor, ancak kendi isteğinle yaptırırsan ücretli.
  • 22-09-2020, 17:06:40
    #3
    Kardeşim parol yazıp gönderirler boşa test için çabalama. Pozitif çıksan bile evde 14 gün dinlen derler yani durum o
  • 22-09-2020, 17:07:02
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En ufak şikayetiniz olursa ücretsiz olarak il veya ilçede bulunan hastane, sağlık ocaklarında yapılıyor. 3 hafta önce arkadaşlarımla gittim anında test yaptılar.
  • 22-09-2020, 17:07:44
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben gittim yaptırdım hocam ama yapan adam çok acımasız çıktı. Çubugu beynime kadar soktu burnumdan hatta burnum kanadı bi gün boyunca acısı gitmedi..
  • 22-09-2020, 17:08:25
    #6
    Tural Abiyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En ufak şikayetiniz olursa ücretsiz olarak il veya ilçede bulunan hastane, sağlık ocaklarında yapılıyor. 3 hafta önce arkadaşlarımla gittim anında test yaptılar.
    Aynen. Arkadaşımı 39 derece ile hastaneye götürdük, havale geçiriyordur diyip ilaç yazıp gönderdiler. Test yapın dedik yapmadılar. Neyse bugünün tahmini 1543
  • 22-09-2020, 17:10:54
    #7
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen. Arkadaşımı 39 derece ile hastaneye götürdük, havale geçiriyordur diyip ilaç yazıp gönderdiler. Test yapın dedik yapmadılar. Neyse bugünün tahmini 1543
    Bilmiyorum ama hastane veya ilçeye göre belkide fark vardır ama 3 arkadaşım aynı anda yaptırdı ve ek bişey sormadılar, acilde kimlik bilgisiyle bi kağıt alarak yan bölüme geçerek test verdiler. Kendimde 3 gün önce yurtdışına çıktığım için 250 TL ödeyerek yaptırdım.
  • 22-09-2020, 17:11:24
    #8
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim parol yazıp gönderirler boşa test için çabalama. Pozitif çıksan bile evde 14 gün dinlen derler yani durum o
    Patronum izin vermiyor esnaf dükkanında çalişiyorum en azından pozitif belgem olursa evde yatarim test yapmayip pozitif taşici olsam bile bir sürü kişiye bulaştiracağim ondan korkuyorum
  • 22-09-2020, 17:14:02
    #9
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patronum izin vermiyor esnaf dükkanında çalişiyorum en azından pozitif belgem olursa evde yatarim test yapmayip pozitif taşici olsam bile bir sürü kişiye bulaştiracağim ondan korkuyorum
    İstediğin saat gidebilirsiniz gece bile gitseniz bakarlar belirti varsa. Gitme evde takıl diyenlere aldırma. Testin pozitif çıkınca her gün arayıp eve uğrayıp durumunu kontrol ediyorlar. Bir kaç ilaç da veriyorlar