Patronum izin vermiyor esnaf dükkanında çalişiyorum en azından pozitif belgem olursa evde yatarim test yapmayip pozitif taşici olsam bile bir sürü kişiye bulaştiracağim ondan korkuyorum
İstediğin saat gidebilirsiniz gece bile gitseniz bakarlar belirti varsa. Gitme evde takıl diyenlere aldırma. Testin pozitif çıkınca her gün arayıp eve uğrayıp durumunu kontrol ediyorlar. Bir kaç ilaç da veriyorlar