Vestelin bu tvsi nasıl - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vestelin bu tvsi nasıl
11
●
207
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Vestelin bu tvsi nasıl
1
2
16-09-2020, 00:46:01
#10
cagatay_55
Merhaba, 2012 de vestel markası olan hilevel kullanıyorum. Hala da memnunum 😊
Bu arada Samsung lg gibi çoğu marka Vestel in fabrikasında üretiliyor bilginiz olsun 👍
16-09-2020, 00:50:29
#11
Goztepe35
Vestel televizyonları candır . Samsung buzdolabı , lg ve Philips tv de zaten Vestel Manisa da fason olarak yapılıyor . Beklediğin çok üstün performans değil ise o kadar para vermeye gerek yok. 4 yıldır kullanıyorum gayet memnunum
16-09-2020, 01:01:17
#12
nalpagutt
Vestel markası o kadar güven vermiyor ki bana , giderim adı sanı bilinmemiş kore vietnam çin malı alırım , vestel almam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler