Vestel televizyonları candır . Samsung buzdolabı , lg ve Philips tv de zaten Vestel Manisa da fason olarak yapılıyor . Beklediğin çok üstün performans değil ise o kadar para vermeye gerek yok. 4 yıldır kullanıyorum gayet memnunum