• 15-09-2020, 22:47:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    "Eşyayı dahi incitme" diyen medeniyetin mensuplarıyız. Su içtiği bardağı öpen Mevlevileri düşünün. Ormana girerken, genç ağaçları korkutmamak için baltanın sapını bezle saran Tahtacıları... Şimdi ise birbirlerinin küçük bir hatasını bekleyen ne çok insan var.

    Hani Abdurrahim KARAKOÇ demişti ya ...



    https://www.youtube.com/watch?v=0394_YKK0ZU


    Gölgesinde otur amma
    Yaprak senden incinmesin.
    Temizlen de gir mezara
    Toprak senden incinmesin.

    Yollar uzun, yollar ince
    Yol kısalır aşk gelince
    Yat kurban ol İsmailce
    Bıçak senden incinmesin.

    Burdayım de ararlarsa
    Doğru söyle sorarlarsa
    Tabutuna sararlarsa
    Bayrak senden incinmesin.

    İl göçsün göçtüğün vakit
    Yol yansın geçtiğin vakit
    Suyundan içtiğin vakit
    Kaynak senden incinmesin.

    Toz konmasın sakın sana
    Hakkı geçer halkın sana
    Gücenmesin yakın sana
    Uzak senden incinmesin.

    ABDURRAHİM KARAKOÇ

    R10'da Kafayı insanları banlattırarak bozanların sonunu merak ediyorum
    Bir kaç kişinin sonunu görmek nasip oldu. 2 Kişinin de akibetini bekleyeceğim ömrüm olursa ... ))
  • 15-09-2020, 22:49:40
    #2
    Sivaslı adam yamuk yapmaz
  • 15-09-2020, 22:50:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    erelalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sivaslı adam yamuk yapmaz
    Aynen. Çünkü hepsi Muhsin başkanın yol arkadaşları ...
  • 15-09-2020, 23:10:30
    #4
    En son Nesiminin Rızkı veren hüdadır kula minnet eylemem şiiri etkilemişti beni ikincide bu oldu. Kelimelere derin anlamlar yükleyen zeki insanlara saygı duyuyorum