Konu
Kimseyi incitme ey gafil ...
15-09-2020, 22:47:25
#1
haber58
Üyeliği durduruldu
"Eşyayı dahi incitme" diyen medeniyetin mensuplarıyız. Su içtiği bardağı öpen Mevlevileri düşünün. Ormana girerken, genç ağaçları korkutmamak için baltanın sapını bezle saran Tahtacıları... Şimdi ise birbirlerinin küçük bir hatasını bekleyen ne çok insan var.
Hani Abdurrahim KARAKOÇ demişti ya ...
https://www.youtube.com/watch?v=0394_YKK0ZU
Gölgesinde otur amma
Yaprak senden incinmesin.
Temizlen de gir mezara
Toprak senden incinmesin.
Yollar uzun, yollar ince
Yol kısalır aşk gelince
Yat kurban ol İsmailce
Bıçak senden incinmesin.
Burdayım de ararlarsa
Doğru söyle sorarlarsa
Tabutuna sararlarsa
Bayrak senden incinmesin.
İl göçsün göçtüğün vakit
Yol yansın geçtiğin vakit
Suyundan içtiğin vakit
Kaynak senden incinmesin.
Toz konmasın sakın sana
Hakkı geçer halkın sana
Gücenmesin yakın sana
Uzak senden incinmesin.
ABDURRAHİM KARAKOÇ
R10'da Kafayı insanları banlattırarak bozanların sonunu merak ediyorum
Bir kaç kişinin sonunu görmek nasip oldu. 2 Kişinin de akibetini bekleyeceğim ömrüm olursa ... ))