• 15-09-2020, 05:41:28
    #1
    Günaydın 2022'ye kadar tecilliyim fakat tecili bozup askere gitmek istiyorum,şimdi tecili bozsam hangi celp döneminde çağırırlar bilgisi olan varmı?
  • 15-09-2020, 05:42:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ekime..
  • 15-09-2020, 05:43:21
    #3
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekime..
    Cevabınız için teşekkürler hocam çok iyi bir haber
  • 15-09-2020, 06:40:40
    #4
    Pinkmanes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın 2022'ye kadar tecilliyim fakat tecili bozup askere gitmek istiyorum,şimdi tecili bozsam hangi celp döneminde çağırırlar bilgisi olan varmı?
    Ekime diye birsey yok. Belli olmayan birsey ihtiyaca bagli. Bende ayni sekilde gittim , mayista bozdurdum aralikta aldilar askere.
  • 15-09-2020, 06:41:02
    #5
    Arkadaşım mayıs da tecilini bozdu 2 celp dönemi ertelediler koronadan dolayı şuanda şubatı bekliyor. Haberin olsun !
  • 15-09-2020, 06:41:49
    #6
    Belli celp döneminde gidersin. Acemide kimseye para yedirme sakın
  • 15-09-2020, 06:47:46
    #7
    Hocam sınıfa göre de değişebilir er olarak yapacaksan ne zaman alınırsın bilemem. Ben pdrciyim, kasım ocak mayıs diye gidiyor bizim celpler. Değişir yani l.
  • 15-09-2020, 07:13:15
    #8
    Askerden geleli 3 ay oldu benim. 29 yaşındayım çok geç gittim ama, 😊 Haziran 2019 da bozdum Aralık 2019 da aldılar. Şu zaman bu zaman yok. Yer, yaş, kapasite çok kriteri var.
  • 15-09-2020, 07:25:20
    #9
    hiç belli olmuyor. tavsiyem çok geniş bir planlama yapman.