Günaydın 2022'ye kadar tecilliyim fakat tecili bozup askere gitmek istiyorum,şimdi tecili bozsam hangi celp döneminde çağırırlar bilgisi olan varmı?
Ekime diye birsey yok. Belli olmayan birsey ihtiyaca bagli. Bende ayni sekilde gittim , mayista bozdurdum aralikta aldilar askere.