Merhabalar,
Blog sitem için logo yarışması düzenleyeceğim. İnsanlık halidir ya hiçbiri içime sinmedi, beğenmedim. O zaman yarışma noluyor ? Onca insanların da emeğine yazık olur. Evet ama hiçbir çalışmayı beğenmezsem yarışmayı sonlandırabiliyor muyum ? Böyle haklarım var mıdır ?
Teşekkürler
Tasarım Yarışmaları Hakkında
5
●96
- 14-09-2020, 22:59:065 katılımcıdan az katılım olursa yarışmayı sonlandırıyorsunuz 5 katılımcıdan fazla olursa ve beğenmezseniz 24 saat mi ne uzatma hakkınız var ondada beğenmeme olanağınız yok diye biliyorum. Onun için fiyatı arttırıp istediğinizi tam anlamıyla anlatmanız gerekiyor.
- 14-09-2020, 23:01:20Son satırınız hiç gerçekçi gibi gelmedi.msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2020, 23:08:02aaa o zaman beni kandırdılar şimdiye kadar. tüh!!!Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle