• 14-09-2020, 22:55:52
    #1
    Merhabalar,

    Blog sitem için logo yarışması düzenleyeceğim. İnsanlık halidir ya hiçbiri içime sinmedi, beğenmedim. O zaman yarışma noluyor ? Onca insanların da emeğine yazık olur. Evet ama hiçbir çalışmayı beğenmezsem yarışmayı sonlandırabiliyor muyum ? Böyle haklarım var mıdır ?

    Teşekkürler
  • 14-09-2020, 22:59:06
    #2
    5 katılımcıdan az katılım olursa yarışmayı sonlandırıyorsunuz 5 katılımcıdan fazla olursa ve beğenmezseniz 24 saat mi ne uzatma hakkınız var ondada beğenmeme olanağınız yok diye biliyorum. Onun için fiyatı arttırıp istediğinizi tam anlamıyla anlatmanız gerekiyor.
  • 14-09-2020, 23:00:06
    #3
    iyeterli katılımcı sağlanmazsa iptal veya ucretsiz uzatma,
    katılımcı sağlanır begenmezseniz 2 gün daha uzar
    orda da beğenmediniz ücreti arttırarak günü uzatabilirsiniz
    gene beğenmediniz biz grafikerler aramızda para toplayıp ucreti iade ederiz
  • 14-09-2020, 23:01:20
    #4
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyeterli katılımcı sağlanmazsa iptal veya ucretsiz uzatma,
    katılımcı sağlanır begenmezseniz 2 gün daha uzar
    orda da beğenmediniz ücreti arttırarak günü uzatabilirsiniz
    gene beğenmediniz biz grafikerler aramızda para toplayıp ucreti iade ederiz
    Son satırınız hiç gerçekçi gibi gelmedi.
    • msergek
    msergek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-09-2020, 23:05:51
    #5
    Yarışmacıların her birisi değerli vakitlerini ayırıp risk alarak bir yarısmaya katılıyorlar. Vakit kaybı bir risk taşır. Sizin de ödeme için bu riski göz önüne alarak yarışma düzenlemeniz gerekir. O riski alamıyorsanız tek bir şahıs ile çalışmanız makul olur.
  • 14-09-2020, 23:08:02
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son satırınız hiç gerçekçi gibi gelmedi.
    aaa o zaman beni kandırdılar şimdiye kadar. tüh!!!