Merhabalar,

Blog sitem için logo yarışması düzenleyeceğim. İnsanlık halidir ya hiçbiri içime sinmedi, beğenmedim. O zaman yarışma noluyor ? Onca insanların da emeğine yazık olur. Evet ama hiçbir çalışmayı beğenmezsem yarışmayı sonlandırabiliyor muyum ? Böyle haklarım var mıdır ?

Teşekkürler