• 13-09-2020, 23:57:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar vakti olan ve bu işten anlayan biri yardımcı olabilir mi acaba. 😊 Arabayı kamuflaj siyah koyu kahve olan kaplamayı düşünüyorum acaba nasıl görünür shop la kaplayabilir misiniz ? Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏
  • 14-09-2020, 00:00:22
    #2
    muhammetozakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel araba. Hayirdir kaplayip sahibindenemi koycaniz 😎
    Hayır binicem kaplayıp niye koyayım bu şekilde koyarım vardı zaten ilan süresi doldu saymaya pek niyetli değildim bıraktım öyle 😀 tşk
  • 14-09-2020, 00:45:45
    #3
    Hocam üstüne çok düşemedim ufak tefek pürüzler var. Ama kaplama yaptıracaksan belki kafanda bir şeyler oluşturabilmiştir eminim bu işin ustaları çok daha güzelini yapabilir


  • 14-09-2020, 01:33:27
    #4
    bence hiç elleme araba asil duruyor zaten