muhammetozakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guzel araba. Hayirdir kaplayip sahibindenemi koycaniz 😎
Hayır binicem kaplayıp niye koyayım bu şekilde koyarım vardı zaten ilan süresi doldu saymaya pek niyetli değildim bıraktım öyle 😀 tşk