• 13-09-2020, 23:27:45
    #1
    Merhabalar, bugün yengeme eklem ağrısı ve tat-koku alamama semptomları sebebiyle virüs için test yapıldı. Hastane sonucun yarın belli olacağını hastane tarafından bilgi verileceğini söyledi ancak semptomlara bakıldığında büyük ihtimalle pozitif çıkacak ama inşallah tam tersi olur. Yengem ile değil de yengemin eşi yani abimle son 1 haftadır sürekli temas halindeydim. Test yapıldıktan sonra hastanede sorulduğunda benim adımı da yazdırmışlar. Bu llet ile karşı karşıya kalan kişilere sorularım var sadece hastalığı yaşamış ya da atlatmış veya benim gibi dolaylı temas durumu olan kişiler yanıtlarsa sevinirim yanlış bilgilerle tedirgin olmak istemiyorum.

    1-Dolaylı yoldan temaslı olduğum için filyasyon ekibi bize ulaşarak test yapıyor mu?
    2-Dolaylı yoldan olsa da abimde herhangi bir semptom yoktu bende pozitif çıkma ihtimali nedir?

    Hiç istemezdim çok korkardım ancak kapımızın dibine kadar geldi. İnşallah tüm hastalar şifa bulur. Herkese iyi çalışmalar.
  • 13-09-2020, 23:35:58
    #2
    Geçmiş olsun, çok büyük ihtimalle size test şu an yapılmayacak ama 15 gün evinizde karantinada kalacaksınız.
  • 13-09-2020, 23:39:18
    #3
    windrunner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, çok büyük ihtimalle size test şu an yapılmayacak ama 15 gün evinizde karantinada kalacaksınız.
    Teşekkür ederim hocam iyi dilekleriniz ve yanıtınız için
  • 13-09-2020, 23:41:51
    #4
    Sağlık Bakanlığının resmi web adresinde yönelgeler var. Burada temas ve yakın temas gibi durumlar hakkında bilgi veriliyor. Gerekli sürecin nasıl işlendiği de anlatıyor. Oradan bilgi akışına dahil olmanız daha sağlıklı. Diğer bir durumda da 184'ü arayarak süreç hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • 13-09-2020, 23:43:25
    #5
    frhtertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık Bakanlığının resmi web adresinde yönelgeler var. Burada temas ve yakın temas gibi durumlar hakkında bilgi veriliyor. Gerekli sürecin nasıl işlendiği de anlatıyor. Oradan bilgi akışına dahil olmanız daha sağlıklı. Diğer bir durumda da 184'ü arayarak süreç hakkında bilgi alabilirsiniz.
    Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim şimdi