Merhabalar, bugün yengeme eklem ağrısı ve tat-koku alamama semptomları sebebiyle virüs için test yapıldı. Hastane sonucun yarın belli olacağını hastane tarafından bilgi verileceğini söyledi ancak semptomlara bakıldığında büyük ihtimalle pozitif çıkacak ama inşallah tam tersi olur. Yengem ile değil de yengemin eşi yani abimle son 1 haftadır sürekli temas halindeydim. Test yapıldıktan sonra hastanede sorulduğunda benim adımı da yazdırmışlar. Bu llet ile karşı karşıya kalan kişilere sorularım var sadece hastalığı yaşamış ya da atlatmış veya benim gibi dolaylı temas durumu olan kişiler yanıtlarsa sevinirim yanlış bilgilerle tedirgin olmak istemiyorum.

1-Dolaylı yoldan temaslı olduğum için filyasyon ekibi bize ulaşarak test yapıyor mu?
2-Dolaylı yoldan olsa da abimde herhangi bir semptom yoktu bende pozitif çıkma ihtimali nedir?

Hiç istemezdim çok korkardım ancak kapımızın dibine kadar geldi. İnşallah tüm hastalar şifa bulur. Herkese iyi çalışmalar.