• 12-09-2020, 07:32:16
    #1
    O kadar emek boşa gitti herhalde
  • 12-09-2020, 08:15:56
    #2
    Bugün gün içinde yatırılacak en geç diyorlar.
  • 12-09-2020, 09:09:36
    #3
    Bana da yatırmadılar. Annemin hesabına geldi, benimkine yollamadılar. Aile değerleri yok galiba.
  • 12-09-2020, 09:12:29
    #4
    Hesabına yatmayanlar ilk günün gecesi mi açtı koleksiyonlarını? Yani kampanya başlar başlamaz mı açtınız? Genelde ilk gece açanlar yatmamasından şikayetçiler.
  • 12-09-2020, 09:13:09
    #5
    GeneralTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabına yatmayanlar ilk günün gecesi mi açtı koleksiyonlarını? Yani kampanya başlar başlamaz mı açtınız? Genelde ilk gece açanlar yatmamasından şikayetçiler.
    ilk gün başladm 3 gün devam ettim ara ara
  • 12-09-2020, 09:38:35
    #6
    GeneralTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabına yatmayanlar ilk günün gecesi mi açtı koleksiyonlarını? Yani kampanya başlar başlamaz mı açtınız? Genelde ilk gece açanlar yatmamasından şikayetçiler.
    Benim öyle hocam. 00.01 de açtım
  • 12-09-2020, 09:40:10
    #7
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk gün başladm 3 gün devam ettim ara ara
    Hocam sorun koleksiyonu oluşturma zamanında. Benim kampanyanın 2.gününde oluşturduğum koleksiyonu olan hesabıma geldi direk. Ama kampanya başlar başlamaz koleksiyon oluşturduğum hesabımda yok. Çoğu kişide de böyle.