GeneralTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabına yatmayanlar ilk günün gecesi mi açtı koleksiyonlarını? Yani kampanya başlar başlamaz mı açtınız? Genelde ilk gece açanlar yatmamasından şikayetçiler.
Benim öyle hocam. 00.01 de açtım