R10.net bunu yapabilir mi?
12
●359
- 10-09-2020, 21:01:11Merhaba, konu up sistemi hakkında bir sorum var. Mesela uplamak istediğimiz ticaret konumuz için belirli bir saat seçsek, atıyorum 17:00 gibi ve üyelik tipine göre mesela silverda 24 saatte 1 up hakkı var o yüzden her gün otomatik zamanlayıcı şeklinde belirlediğim saatte benim yerime konuyu uplasa? Bu mümkün değil mi? Sürekli saati takip etmek zorunda kalıyorum.
- 10-09-2020, 21:03:53Üyeliği durdurulduKesinlikle Katılıyorum bende bunu düşünüyordum olması gereken bir sistem
- 10-09-2020, 21:05:46Geçen günlerde yeni konuların da tutunabilmesi için ana sayfadaki en üstte bulunan son konular kısmının bile kaldırılmasını tartışıyordu üyeler. Otomatik konu yükseltme sistemi bence çok agresif bir yapıda. Herhangi ek üyeliği bulunmayan kişileri (benim gibi) zor duruma düşüreceği gibi, 3 saatte bir yukarı taşıma hakkı olan platin üyeliklerin yanı sıra, her saat yukarı taşıma hakkı olan kurumsal üyeliklere sahip olan kişiler de sizleri zor duruma düşürür. Sürekli yukarıda durması konusu açısından zaten kategori reklamı uygulaması var.
- 10-09-2020, 21:05:50Ben de düşünüyordum fakat aklıma şu geldi aynı kategoride bunu yapanların süresine +1 dakika ekleyip hep en üstte kalırım
- 10-09-2020, 21:06:13Saatini kaçıran arkadaşlar bana pm atıp id-pw atarsa istedikleri saatte konuarını uplarım
ücret : haftalık 50 TL
hep boşa gidiyor haklarım