• 10-09-2020, 21:01:11
    #1
    Merhaba, konu up sistemi hakkında bir sorum var. Mesela uplamak istediğimiz ticaret konumuz için belirli bir saat seçsek, atıyorum 17:00 gibi ve üyelik tipine göre mesela silverda 24 saatte 1 up hakkı var o yüzden her gün otomatik zamanlayıcı şeklinde belirlediğim saatte benim yerime konuyu uplasa? Bu mümkün değil mi? Sürekli saati takip etmek zorunda kalıyorum.
  • 10-09-2020, 21:01:30
    #2
    Keşke... hayalim bu hep boşa gidiyor haklarım
  • 10-09-2020, 21:03:24
    #3
    Aktiflik düşeceği için yapmaz
  • 10-09-2020, 21:03:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle Katılıyorum bende bunu düşünüyordum olması gereken bir sistem
  • 10-09-2020, 21:05:46
    #5
    Geçen günlerde yeni konuların da tutunabilmesi için ana sayfadaki en üstte bulunan son konular kısmının bile kaldırılmasını tartışıyordu üyeler. Otomatik konu yükseltme sistemi bence çok agresif bir yapıda. Herhangi ek üyeliği bulunmayan kişileri (benim gibi) zor duruma düşüreceği gibi, 3 saatte bir yukarı taşıma hakkı olan platin üyeliklerin yanı sıra, her saat yukarı taşıma hakkı olan kurumsal üyeliklere sahip olan kişiler de sizleri zor duruma düşürür. Sürekli yukarıda durması konusu açısından zaten kategori reklamı uygulaması var.
  • 10-09-2020, 21:05:50
    #6
    Ben de düşünüyordum fakat aklıma şu geldi aynı kategoride bunu yapanların süresine +1 dakika ekleyip hep en üstte kalırım
  • 10-09-2020, 21:06:01
    #7
    r10 bu ne yapacağı belli olmaz yapar mı yapar
  • 10-09-2020, 21:06:13
    #8
    Saatini kaçıran arkadaşlar bana pm atıp id-pw atarsa istedikleri saatte konuarını uplarım ücret : haftalık 50 TL
  • 10-09-2020, 21:08:50
    #9
    Bence konusu başa taşınan kişi aktif değilse konuya yada kişiye yazanlar vakit kaybeder. Düşünsenize 1 hafta girmiyor ama konu otomatik sürekli yukarıda.