Geçen günlerde yeni konuların da tutunabilmesi için ana sayfadaki en üstte bulunan son konular kısmının bile kaldırılmasını tartışıyordu üyeler. Otomatik konu yükseltme sistemi bence çok agresif bir yapıda. Herhangi ek üyeliği bulunmayan kişileri (benim gibi) zor duruma düşüreceği gibi, 3 saatte bir yukarı taşıma hakkı olan platin üyeliklerin yanı sıra, her saat yukarı taşıma hakkı olan kurumsal üyeliklere sahip olan kişiler de sizleri zor duruma düşürür. Sürekli yukarıda durması konusu açısından zaten kategori reklamı uygulaması var.