• 10-09-2020, 12:44:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar r10 sakinleri. 2016 dan beri kullandığım caaanım telefonum Iphone 5s'im ile teknik problemler nedeniyle ayrılıyorum.
    Bütçem 3000 +-300 TL. Sıfır veya temiz ikinci el telefon modelleri sormak istiyorum. Kamera konusunda üzmeyecek bir model istiyorum.
    Önerilerinizi alabilir miyim?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 10-09-2020, 12:49:14
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Redmi Note 9 Pro
  • 10-09-2020, 12:50:14
    #3
    Misafir
    Motorola nın Moto E4 modeli enfes bir tel.
  • 10-09-2020, 12:55:01
    #4
    nermin0607 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorola nın Moto E4 modeli enfes bir tel.
    kasası sanki modern dışı görünüyor. Pek beğenmedim tavsiyeniz için teşekkür edeirm
  • 12-08-2021, 13:36:12
    #5
    yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redmi Note 9 Pro
    Merhabalar, Red mi note 9 Pro serüvenim 1 yılın ardından sona erdi. Mükemmel bir deneyimdi. Teşekkürler 🙏