Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar r10 sakinleri. 2016 dan beri kullandığım caaanım telefonum Iphone 5s'im ile teknik problemler nedeniyle ayrılıyorum.
Bütçem 3000 +-300 TL. Sıfır veya temiz ikinci el telefon modelleri sormak istiyorum. Kamera konusunda üzmeyecek bir model istiyorum.
Önerilerinizi alabilir miyim?