• 07-09-2020, 12:58:30
    #1
    Merhaba,
    Arkadaşlar 1 aydır avatar resmimi değiştiremiyorum.
    Moderatör düzenlediğini belirtti sağ olsun ama gelen giden yok.
    Önbellek temizleme vs. işe yaramıyor.
    Neyi yanlış yapıyorum acaba?
    Fikri olan var mı?
    Teşekkür ederim.
    • seymad
    seymad bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-09-2020, 12:59:44
    #2
    Şuan gözüküyor.
  • 07-09-2020, 12:59:47
    #3
    Pm Gönderildi
  • 07-09-2020, 12:59:54
    #4
    Şu an lila rengi bir çerçeve mevcut
  • 07-09-2020, 13:00:38
    #5
    RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan gözüküyor.
    Ne gözüküyor hocam boş diyorlar bana
  • 07-09-2020, 13:01:22
    #6
  • 07-09-2020, 13:01:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://cdn.r10.net/image.php?u=113994&DSFX

    URL Sonuna Query Strings ekleyerek önbellek tutulmamış halini görüntüleyebilirsiniz.
  • 07-09-2020, 13:02:00
    #8
  • 07-09-2020, 13:03:02
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gözüküyor hocam boş diyorlar bana
    Rengi beğendim