Merhaba,
Arkadaşlar 1 aydır avatar resmimi değiştiremiyorum.
Moderatör düzenlediğini belirtti sağ olsun ama gelen giden yok.
Önbellek temizleme vs. işe yaramıyor.
Neyi yanlış yapıyorum acaba?
Fikri olan var mı?
Teşekkür ederim.