Bildiğimiz üzere Türkiye'nin en otoriterli sitelerinden bir tanesi Ekşi Sözlük, kullanıcı adları, linkler, entryler vs. hepsi ücretli hâle gelen bir platform. Tesadüf eseri Da • Pa değerlerine bakarken spam score puanı dikkatimi çekti. Bu kadar yüksek bir oran siteye zararı olmuyor mu acaba? Bütün haber sitelerine baktım, en yüksek Hürriyetti sanırım o da %11 civarındaydı, diğer kalanlar hep 1 olarak görünüyor.
Bu konu hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum.

Böyle bir siteye zararı olmuyor mu?
