Merhabalar,
Bildiğimiz üzere Türkiye'nin en otoriterli sitelerinden bir tanesi Ekşi Sözlük, kullanıcı adları, linkler, entryler vs. hepsi ücretli hâle gelen bir platform. Tesadüf eseri Da Pa değerlerine bakarken spam score puanı dikkatimi çekti. Bu kadar yüksek bir oran siteye zararı olmuyor mu acaba? Bütün haber sitelerine baktım, en yüksek Hürriyetti sanırım o da %11 civarındaydı, diğer kalanlar hep 1 olarak görünüyor.
Bu konu hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum.