• 06-09-2020, 19:59:34
    #1
    Küçük olaylara bile umutlanıyorum özellikle kız olayları.
    Küçük bir bakış bile umut veriyor sonu hüsran.

    Bu hastalıktan nasıl kurtulabilirim?
  • 06-09-2020, 20:00:37
    #2
    Kurtulamazsın
  • 06-09-2020, 20:00:54
    #3
    İnsanlardan yediğin kazıkları getir aklına kardeşim ben öyle yapıyorum
  • 06-09-2020, 20:00:57
    #4
    Boşvermişliği başaramıyorsan psikiyatrist çözüm olabilir
  • 06-09-2020, 20:02:52
    #5
    Öyle bir hastalık yokki kurtulmak mümkün olsun, buna ayran gönüllü deniliyor, her bakan kızda bir ışık var diye umutlanıyorsan vay haline senin.
    Allah yardımcın olsun derim
    • dertliA
    • msergek
    • Fatoshisme
    dertliA, msergek ve Fatoshisme bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 06-09-2020, 20:03:58
    #6
    Hocam bu küçük umutlar herkesin dilinde. Ayrıca umuttan çok heves oluyor.

    Karşılık veya devamı gelmedigi halde umutlanip hayallere dalıyorsaniz, işiniz zor.

    Kurtulmak için, kendinizi işe verin, meşgul olun.
  • 06-09-2020, 20:05:16
    #7
    Fatoshisme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu küçük umutlar herkesin dilinde. Ayrıca umuttan çok hevestir.
    Karşılık veya devamı gelmedigi halde umutlanip hayallere dalıyorsaniz, işiniz zor.

    Kurtulmak için, kendinizi işe verin, meşgul olun.
    Aynen böyle oluyor. Dediğim gibi çalıştığım veya farklı ortama geçtiğim zaman geçiyor.
  • 06-09-2020, 20:06:41
    #8
    İnsanı yaşatan umutlarıdır hocam. Umudunuzu kaybetmeyin.
  • 06-09-2020, 20:07:43
    #9
    geçen markette kasada ödeme yaparken reyon görevlisi kız koşarak geldi kasiyere benim önümde şu giden çocuk ne tatlı ya gördünmü dedi. kasiyer bana bakıp abi sen duyma dedi güldü. diğer kız haksız mıyım dayı dedi benim gözler karardı beynim durdu dilim tutuldu marketten çıkışta ters yöne gitmişim 300 metre gidince kendime geldim ama o şoku hala atlatamadım