geçen markette kasada ödeme yaparken reyon görevlisi kız koşarak geldi kasiyere benim önümde şu giden çocuk ne tatlı ya gördünmü dedi. kasiyer bana bakıp abi sen duyma dedi güldü. diğer kız haksız mıyım
dayı dedi benim gözler karardı beynim durdu dilim tutuldu marketten çıkışta ters yöne gitmişim 300 metre gidince kendime geldim ama o şoku hala atlatamadım