
HTML Yetkisi Yok |*Konu Açarken Hata
2
●92
- 05-09-2020, 22:46:09Merhaba, konu açarken HTML kod ile içeriği çekmek istiyorum. Fakat bunu yapmamıyorum. Sayfanın altında ise Yetkilerimde HTML Pasif gözüküyor. Nasıl düzeltebilirim? Üyelik mi satın almak gerekiyor?
