• 05-09-2020, 22:46:09
    #1
    Merhaba, konu açarken HTML kod ile içeriği çekmek istiyorum. Fakat bunu yapmamıyorum. Sayfanın altında ise Yetkilerimde HTML Pasif gözüküyor. Nasıl düzeltebilirim? Üyelik mi satın almak gerekiyor?

  • 05-09-2020, 22:47:07
    #2
    hocam onun için premium hesaba ihtiyacınız vardı galiba
  • 05-09-2020, 23:11:53
    #3
    Sadece kurumsal üyelerde oluyor diye biliyorum.