Konu
HTML Yetkisi Yok |*Konu Açarken Hata
05-09-2020, 22:46:09
#1
osmanevgin
Merhaba, konu açarken HTML kod ile içeriği çekmek istiyorum. Fakat bunu yapmamıyorum. Sayfanın altında ise Yetkilerimde HTML Pasif gözüküyor. Nasıl düzeltebilirim? Üyelik mi satın almak gerekiyor?