R10'da moderatör nasil olunur
39
●2.938
- 03-09-2020, 01:41:07Üyeliği durdurulduModeratör yazıp 1890 a yolluyormuşuz öyle duydumokutan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2020, 01:41:17Sizler ile bizlerin arasında hiçbir fark yok bundan emin olabilirsiniz, hatta bizim omuzlarımızda bir sorumluluğumuz var herkeze eşit davranmalıyız, hakkımızda yapılan olumsuz bir yorum bile bizim yüzümüzün kızarmasına ve mahçup olmamıza sebebiyet verir. Bir ücret karşılığı yada herhangi birşeyin karşılığında bu işi yapmıyoruz tüm moderatör arkadaşlar zaten kendi işleri ile meşgul burada bu görevde olmaların sebepleri forumu sevmeleri, bir karşılık beklemeksizin yardımcı olmak herkez uzmanlık alanlarına göre bazı bölümlerden sorumludur. Sorumlu olduğu bölümün düzenini, üyelerin işlerini kolaylaştırmak adına işlem yaparlar. Aksi takdirde konu kirliliği, tartışmalar... önüne geçilemez.
Ama şunu bilin ki gerçekten arka planda okadar güzel çalışmalar yapılıyor ki ben dahi hayal edemezdim
- 03-09-2020, 01:41:28Merhabalar,
İçerik ekibi, paylaşım ekibi, moderatör ekibi gönüllü olarak çalışmaktadır.
Moderatörler genellikle eski ve r10 üzerinde gerçekten moderatör olması gereken kişilere veriliyor diye biliyorum
Moderatörleri incelerseniz çoğunlukla çok eski ve yüksek ticaretli kullanıcılardır.
( Moderatörleri inceleyip çıkardığım fikirdir. Farklı bir kriter de olabilir.)
İyi forumlar dilerim. - 03-09-2020, 01:45:48İçerik ekibinin görevi ne hocam, paylaşım ekibi ile aynı seymiş gibi geliyor kulağaQuare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2020, 01:46:35Üyeliği durdurulduAman diyim hocam gerçek sanarlarokutan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2020, 01:47:08Yakında R10.net bloğu geliyor. Görevimiz r10.net bilgi paylaşımlarını artırıp faydalı bilgiler sunmak. Blog gelince bu ayrı bir kategoride toplanacak ve çok kaliteli olacak.UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle