Sizler ile bizlerin arasında hiçbir fark yok bundan emin olabilirsiniz, hatta bizim omuzlarımızda bir sorumluluğumuz var herkeze eşit davranmalıyız, hakkımızda yapılan olumsuz bir yorum bile bizim yüzümüzün kızarmasına ve mahçup olmamıza sebebiyet verir. Bir ücret karşılığı yada herhangi birşeyin karşılığında bu işi yapmıyoruz tüm moderatör arkadaşlar zaten kendi işleri ile meşgul burada bu görevde olmaların sebepleri forumu sevmeleri, bir karşılık beklemeksizin yardımcı olmak herkez uzmanlık alanlarına göre bazı bölümlerden sorumludur. Sorumlu olduğu bölümün düzenini, üyelerin işlerini kolaylaştırmak adına işlem yaparlar. Aksi takdirde konu kirliliği, tartışmalar... önüne geçilemez.

Ama şunu bilin ki gerçekten arka planda okadar güzel çalışmalar yapılıyor ki ben dahi hayal edemezdim