• 03-09-2020, 00:11:36
    #1
    sizce de account lisans satışına taban fiyat uygulaması gerekli değil mi ? 2 liraya kanva satan gördüm yakında 50 kuruş olur
  • 03-09-2020, 00:14:45
    #2
    Kesinlikle katılıyorum, moderator eksiğini belirttiğimiz konu üzerinden de yazmıştım ama malesef...
  • 03-09-2020, 00:27:30
    #3
    Bugün bir konuda bedavaya verildi. Sadece linke tıkladım kanva hesabım pro oldu. İşin arkaplanında ne var bilmiyorum ama sadece tek linke tıklanıp olacak bir şey ise bu hesapların satılması yanlış değil mi?
    Bahsettiğim Konu: https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...o-uyeligi.html
    @DataNetron; hocama teşekkür ederim.