Bugün bir konuda bedavaya verildi. Sadece linke tıkladım kanva hesabım pro oldu. İşin arkaplanında ne var bilmiyorum ama sadece tek linke tıklanıp olacak bir şey ise bu hesapların satılması yanlış değil mi?
Bahsettiğim Konu:
https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...o-uyeligi.html @DataNetron; hocama teşekkür ederim.