• 02-09-2020, 21:27:15
    #1
    Merhabalar şuanda A2 seviye İngilizce biliyorum. Bu sene 4.sınıfa geçiyorum mühendislik öğrencisiyim. 1 yıl içerisinde rahatça İngilizce sohbet edebilecek seviyede olmam gerekiyor. İngilizce'yi bu süre içerisinde nasıl öğrenebilirim? Yurt dışına git önerilerini maalesef bütçe dolayısıyla yapamıyorum. Udemy'de eğitim aldım onu izleyeceğim. Onun haricinde duolingo vs kullanmayı düşünüyorum. Bunlar haricinde şunu yap diyeceğiniz önerileriniz var mıdır?
  • 02-09-2020, 21:28:17
    #2
    interpalsda Endonezyalı lar ile hızlı bir şekilde ogrenibilrisiniz hocam.🙃
  • 02-09-2020, 21:29:11
    #3
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    interpalsda Endonezyalı lar ile hızlı bir şekilde ogrenibilrisiniz hocam.🙃
    Teşekkür ederim inceleyeceğim.
  • 02-09-2020, 21:30:52
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok klasik olacak ama bol bol dizi ve film izle. Bir de eğer etrafında ingilizce konuşabileceğin kimse yoksa kendi kendine de konuşabilirsin :) Speaking sınavlarında olduğu gibi sana bir soru sorulduğunu farz et örneğin sosyal medya çocuklar için zararlı mı? ve cevabı karşında biri varmış gibi anlat.
  • 02-09-2020, 21:31:07
    #5
    Merhaba. Altyazılı bir filmi bir kere altyazılı bir şekilde bir kere de altyazısız şekilde izlemenizi öneririm. Sürekli olarak ingilizce şarkılar dinleyebilirsiniz. Örneğin çalışırken açın arkadan ve bir yandan da kelimeleri algılamaya çalışın. Bunun yanında ingilizce sosyal medya platformlarına veya freelancer platformlarına da katılabilirsiniz.
  • 02-09-2020, 21:32:46
    #6
    SpaceX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok klasik olacak ama bol bol dizi ve film izle. Bir de eğer etrafında ingilizce konuşabileceğin kimse yoksa kendi kendine de konuşabilirsin Speaking sınavlarında olduğu gibi sana bir soru sorulduğunu farz et örneğin sosyal medya çocuklar için zararlı mı? ve cevabı karşında biri varmış gibi anlat.
    EmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Altyazılı bir filmi bir kere altyazılı bir şekilde bir kere de altyazısız şekilde izlemenizi öneririm. Sürekli olarak ingilizce şarkılar dinleyebilirsiniz. Örneğin çalışırken açın arkadan ve bir yandan da kelimeleri algılamaya çalışın. Bunun yanında ingilizce sosyal medya platformlarına veya freelancer platformlarına da katılabilirsiniz.
    Teşekkür ediyorum alt yazılı izliyorum telaffuz anlamında fayda sağlıyor. Yabancı sosyal medya platformlarına göz atacağım ayrıca kendi kendime sorular sorup cevap vermeye çalışacağım
  • 02-09-2020, 21:32:48
    #7
    Günlük tuttun hocam. Basit olsa bile işe gittim, kursa gittim, yemek yedim vs vs. Üstüne düşerseniz gramer tarafını kolaylıkla yapabilirsiniz. Bunun la birlikte günde beş kelime bulup onu da günlük içinde kullanın ki active vocabulary bilginiz de artsın. 6 ay düzenli yapsanız akıcı konuşabilecek seviyeye gelirsiniz.
  • 02-09-2020, 21:33:59
    #8
    BD911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük tuttun hocam. Basit olsa bile işe gittim, kursa gittim, yemek yedim vs vs. Üstüne düşerseniz gramer tarafını kolaylıkla yapabilirsiniz. Bunun la birlikte günde beş kelime bulup onu da günlük içinde kullanın ki active vocabulary bilginiz de artsın. 6 ay düzenli yapsanız akıcı konuşabilecek seviyeye gelirsiniz.
    Uygulayacağım çok hoşuma gitti gayet zevkli olacak gibi duruyor
  • 02-09-2020, 21:34:01
    #9
    aynı şeyden müzdaribim a2 seviyesine kadar geldim özel kursla 2 kurum daha var gitmeye usanıyorum drops ve duolingo kullanıyorum kelime güzel artıyor ama o konuşma şeysi var ya
    https://www.youtube.com/watch?v=wtb4z9IUY88
    cem yılmaz anlattı beni