Merhabalar şuanda A2 seviye İngilizce biliyorum. Bu sene 4.sınıfa geçiyorum mühendislik öğrencisiyim. 1 yıl içerisinde rahatça İngilizce sohbet edebilecek seviyede olmam gerekiyor. İngilizce'yi bu süre içerisinde nasıl öğrenebilirim? Yurt dışına git önerilerini maalesef bütçe dolayısıyla yapamıyorum. Udemy'de eğitim aldım onu izleyeceğim. Onun haricinde duolingo vs kullanmayı düşünüyorum. Bunlar haricinde şunu yap diyeceğiniz önerileriniz var mıdır?