Herkese selam, bilgisyarımın internet bağlantısı bir anda gitti ve cihaz ağa bağlı olmasına rağmen internete girmiyor. Aynı sorunu bugün ağdaki başka cihazlarda yaşadık, şu anda onlarda sorun yok ama bende olmaya başladı. İntenret bağlantısı yok uyarısı veriyor, modemi sıfırladım ve yeniden kurdum ama çözüm olmadı. Ağdaki sadece benim cihazımda böyle bir sorun var diğerleri sorunsuz bağlanıyor. Bunu nasıl çözebilirim?
En son yaptığım işlem sanırım VirtualBox yüklemek ve ağ ayarları içerisinden NatNetwork açmak oldu.
Bilgisayarım İnternete Bağlanmıyor
6
●81
- 02-09-2020, 00:53:34Deneyeceğim, teşekkürler.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, Keenetic Extra DSL ve Turk.net kullanıyorum.DOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-09-2020, 00:58:15Bilgisayarımın ethernet girişi yok maalesef sadece Wi-Fi ile bağlanabiliyorum.apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2020, 01:02:53wifi driveriniz sorunlu olabilir mi, telefondan güncel dosyasını indirip bilgisayara aktarın, kurunyusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer telefondan wifi ile bağlanıyorsanız aynı modemden