• 02-09-2020, 00:47:51
    #1
    Herkese selam, bilgisyarımın internet bağlantısı bir anda gitti ve cihaz ağa bağlı olmasına rağmen internete girmiyor. Aynı sorunu bugün ağdaki başka cihazlarda yaşadık, şu anda onlarda sorun yok ama bende olmaya başladı. İntenret bağlantısı yok uyarısı veriyor, modemi sıfırladım ve yeniden kurdum ama çözüm olmadı. Ağdaki sadece benim cihazımda böyle bir sorun var diğerleri sorunsuz bağlanıyor. Bunu nasıl çözebilirim?

    En son yaptığım işlem sanırım VirtualBox yüklemek ve ağ ayarları içerisinden NatNetwork açmak oldu.
  • 02-09-2020, 00:50:23
    #2
    Birinci denemeniz gereken şey dns değiştirmek. Dns adreslerini 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 yapın. Çözülmezse otomatik IP almıyor olabilir modemden. Siz elle manuel IP verin bağdaştırıcı seçeneklerinden ipv4 ten
  • 02-09-2020, 00:51:20
    #3
    modemin çokmu eski ?
  • 02-09-2020, 00:53:34
    #4
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinci denemeniz gereken şey dns değiştirmek. Dns adreslerini 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 yapın. Çözülmezse otomatik IP almıyor olabilir modemden. Siz elle manuel IP verin bağdaştırıcı seçeneklerinden ipv4 ten
    Deneyeceğim, teşekkürler.
    DOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modemin çokmu eski ?
    Hayır, Keenetic Extra DSL ve Turk.net kullanıyorum.
  • 02-09-2020, 00:57:22
    #5
    Kablolu bağlanıyorsan ağ bağlantılarında sorun çıkmış olabilir, driver güncelleyin
  • 02-09-2020, 00:58:15
    #6
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kablolu bağlanıyorsan ağ bağlantılarında sorun çıkmış olabilir, driver güncelleyin
    Bilgisayarımın ethernet girişi yok maalesef sadece Wi-Fi ile bağlanabiliyorum.
  • 02-09-2020, 01:02:53
    #7
    yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarımın ethernet girişi yok maalesef sadece Wi-Fi ile bağlanabiliyorum.
    wifi driveriniz sorunlu olabilir mi, telefondan güncel dosyasını indirip bilgisayara aktarın, kurun
    eğer telefondan wifi ile bağlanıyorsanız aynı modemden