Herkese selam, bilgisyarımın internet bağlantısı bir anda gitti ve cihaz ağa bağlı olmasına rağmen internete girmiyor. Aynı sorunu bugün ağdaki başka cihazlarda yaşadık, şu anda onlarda sorun yok ama bende olmaya başladı. İntenret bağlantısı yok uyarısı veriyor, modemi sıfırladım ve yeniden kurdum ama çözüm olmadı. Ağdaki sadece benim cihazımda böyle bir sorun var diğerleri sorunsuz bağlanıyor. Bunu nasıl çözebilirim?

En son yaptığım işlem sanırım VirtualBox yüklemek ve ağ ayarları içerisinden NatNetwork açmak oldu.