Aspire For Alphacam Kullanan Var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aspire For Alphacam Kullanan Var mı?
1
●
65
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aspire For Alphacam Kullanan Var mı?
01-09-2020, 16:38:11
#1
Misafir
Aspire 8.0 kullanıyorum fakat yüklememden sonra sağkısımda toolpath ayarlarını göremedim aynı şekilde programa göz gezdirdim yine bulamadım kullanan ve bilgisi olan arkadaş var mı bu konuda
16-12-2022, 20:09:41
#2
PaylasimCity
Siz kullanmaya devam ediyor musunuz? Mesaj kutunuz dolu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler