Konu
Aspire For Alphacam Kullanan Var mı?
01-09-2020, 16:38:11
#1
Misafir
Aspire 8.0 kullanıyorum fakat yüklememden sonra sağkısımda toolpath ayarlarını göremedim aynı şekilde programa göz gezdirdim yine bulamadım kullanan ve bilgisi olan arkadaş var mı bu konuda