
Arkadaşlar Bu kablonun ne olduğu ve ne işe yaradığı hakkında bilgisi olan var mı ? Beni bilgilendirebilirse çok sevinirim.
3
●165

R10+ verdim. Şimdide bu ağ sistemleriyle alakalı aklımda bir soru var onu sormak isterim
O biraz karmaşık olduğu içni pm atmak istiyorum. ( Elini veren kolunu kaptırır misali değil TABİKİ
)