EverythingGOD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
POE Kablo +rep isterim
Çok teşekkür ederim R10+ verdim. Şimdide bu ağ sistemleriyle alakalı aklımda bir soru var onu sormak isterim O biraz karmaşık olduğu içni pm atmak istiyorum. ( Elini veren kolunu kaptırır misali değil TABİKİ )