• 22-08-2020, 19:46:23
    #1
    yakıtı nasıldır ?
    memnun musunuz ?
    100 110 bin civarına 2010 2011 model 150 bin km civarı olanlardından br tane almayı planlıyorum ?
  • 22-08-2020, 19:51:14
    #2
    Cok yakar az kacar sanayiyi sever
    Virajlarda takla atmak hobileri arasindadir
  • 22-08-2020, 19:52:50
    #3
    hızlı bir araba olduğu için çoğu genelde kazalı oluyor. sahibinden de düzgününü denk getirmek neredeyse imkansız bir model

    Giulietta dizellere bir göz atmanızı tavsiye ederim
  • 22-08-2020, 19:55:06
    #4
    Yakıtı içer
    Bolbol sanayiye gider
    Görünüşü güzel olabilir ama temizini bulamazsın bu piyasada
    Bulabilirsen temiz bir BMW E60 öneririm
  • 22-08-2020, 19:59:23
    #5
    Alternatif olarak Astra GTC bakabilirsiniz
  • 22-08-2020, 20:48:00
    #6
    ford fiesta da bakabilirsiniz hocam
  • 22-08-2020, 21:06:26
    #7
    Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakıtı nasıldır ?
    memnun musunuz ?
    100 110 bin civarına 2010 2011 model 150 bin km civarı olanlardından br tane almayı planlıyorum ?
    Arkadaşım yeni kasalarından kullanıyor çok yakıyor araç ve hız da yapan biri değil görüntü için istemişti hatta bende ondan etkilenmiştim ama alınacak araç değil 130 la falan gidiyorduk dümdüz yol viraj alamıyor araç çok şaşırmıştım golf kullanıcısydım arabayı gıdım kaydıramazdım virajda ama gel gelelim scirocco öyle değil açı olarak zayıf geldi bana onun dışında çok agresif araç bana alırsan 2011 ve üstü modellerden al alırsan diyordu sonra sıkıntıları gördükçe soğudum açıkçası biraz daha parası olana gidecek bir araç sıkıntı yok o konuda diyorsanız alın
  • 22-08-2020, 21:11:49
    #8
    daha uygun fiyata daha yüksek model olarak daha perfomanslı ve daha az yakan ds3 bakabilirsin.

    scirocco görüntüsü güzel olan bir arac sadece ama temizi çok sıkıştırılmamış kurcalanmamışını bulursan al satışın kolay olur

    bunun yanında
    astra gtc flexride şasi ile çok keyifli ve güvenlidir
  • 22-08-2020, 21:37:00
    #9
    onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıtı içer
    Bolbol sanayiye gider
    Görünüşü güzel olabilir ama temizini bulamazsın bu piyasada
    Bulabilirsen temiz bir BMW E60 öneririm
    tam olarak hangi seri ?