yakıtı nasıldır ?
memnun musunuz ?
100 110 bin civarına 2010 2011 model 150 bin km civarı olanlardından br tane almayı planlıyorum ?
volkswagen scirocco 1.4 tsi Kullanan var mı ?
8
●149
- 22-08-2020, 21:06:26Arkadaşım yeni kasalarından kullanıyor çok yakıyor araç ve hız da yapan biri değil görüntü için istemişti hatta bende ondan etkilenmiştim ama alınacak araç değil 130 la falan gidiyorduk dümdüz yol viraj alamıyor araç çok şaşırmıştım golf kullanıcısydım arabayı gıdım kaydıramazdım virajda ama gel gelelim scirocco öyle değil açı olarak zayıf geldi bana onun dışında çok agresif araç bana alırsan 2011 ve üstü modellerden al alırsan diyordu sonra sıkıntıları gördükçe soğudum açıkçası biraz daha parası olana gidecek bir araç sıkıntı yok o konuda diyorsanız alınEuphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2020, 21:11:49daha uygun fiyata daha yüksek model olarak daha perfomanslı ve daha az yakan ds3 bakabilirsin.
scirocco görüntüsü güzel olan bir arac sadece ama temizi çok sıkıştırılmamış kurcalanmamışını bulursan al satışın kolay olur
bunun yanında
astra gtc flexride şasi ile çok keyifli ve güvenlidir - 22-08-2020, 21:37:00tam olarak hangi seri ?onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle