yakıtı nasıldır ?
memnun musunuz ?
100 110 bin civarına 2010 2011 model 150 bin km civarı olanlardından br tane almayı planlıyorum ?
Arkadaşım yeni kasalarından kullanıyor çok yakıyor araç ve hız da yapan biri değil görüntü için istemişti hatta bende ondan etkilenmiştim ama alınacak araç değil 130 la falan gidiyorduk dümdüz yol viraj alamıyor araç çok şaşırmıştım golf kullanıcısydım arabayı gıdım kaydıramazdım virajda ama gel gelelim scirocco öyle değil açı olarak zayıf geldi bana onun dışında çok agresif araç bana alırsan 2011 ve üstü modellerden al alırsan diyordu sonra sıkıntıları gördükçe soğudum açıkçası biraz daha parası olana gidecek bir araç sıkıntı yok o konuda diyorsanız alın