• 22-08-2020, 10:06:09
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tek taraflı dinlememek lazım olayı.
    Neden dövüyor? Bazen gençlere bakıyorum da.. Dayak falan bahane direk idam edilsin diyorum böyleleri ne ülkeye ne aileye hayırları olur..
    Sanada geçmiş olsun kardeşim şikayet etsene hiç bir problem olmaz. Olan sana olur yine
  • 22-08-2020, 10:22:02
    #38
    Kaç yaşındasın?
  • 22-08-2020, 10:55:21
    #39
    Çocuğunu döven birisine polisin gözü önünde tekme tokat dalmıştı arkadaşım. Eski boksörlerden bide. Elinden zor aldık. Babana öyle birisi denk gelmesi lazım. Kendi kanından olan insana nasıl vururmuş öğrenmiş olur.
    Bi insan hiçbir şekilde laftan anlamıyorsa tertemiz döveceksin onu bunu bilmem.
    Dayak yerken vücuduna aldığı fiziksel darbelerden dolayı vücutta kan akışı hızlanır ve daha sağlıklı düşünmeye başlar bence. Atalarımız bu yüzden dayak cennetten çıkma demiş heralde
  • 22-08-2020, 11:18:44
    #40
    Valla kardeşim açık konuşmak gerekirse kim üstüne alır kimi haklı görür kimi haksız.
    Öncelikle ne olursa olsun et tırnaktan ayrılmaz yaşın genç ve cahilsin belli açtığın konuda.
    Öncelikle şikayet etsen ne olur etmesen ne olur sorunu çözüme kavuşturabilecek arayışlara girmen lazım acil bir çözüm yolu bulman gerekiyor.
    Şikayet etmen dava açman tam tersine babanı daha hırslandıracaksın. Şikayet etmek seni evlatlıktan silmek demektir.
    Şimki gelelim konuna senin anlattığın kadarını biliyorum bir laf vardır sen haklısın ama birde babanın bu girişime iten sebepler nedir. Belki çalışmıyorsun belki gecelere kadar oyun oynuyorsun belki yaramazsın belki evine katkın yoktur baban açısından baktığımızda ise belki alkoliktir belki issizlik sitresi vardır belki borçlarını ödeyemiyordur vb gibi birçok neden kimse kimsenin hayatını ve yaşamını nasıl ne güçlükle idam ettiğini bilemez.
    Yorumlarınızı okudumda çoğunluğunuz çocuk ve aklı selim ve oturaklı bir kaç kişi haricinde direk yıkıcı ve taraf tutucu olmanıza hepiniz adına çok üzüldüm.
    Bakın bende çocukken 18 yaşında evi terk ettim sokaklarda kaldım ordan oraya gittim neden erkeğim ya delikanlıyımya laf söyletmiyorumya serseri olmaktan başka birşey değil. E ne öğrendik piskopat olmayı kavga etmeyi dayak yemeyi dayak atmayı pisliklere bulaşmayı sokaklarda öğrendim noldu bana madalyamı verdiler yok kime neye göre boş işler olduğunu yaş kemale erince anlıyor insan.
    Şİmdi babanı şikayet etmek bir ihanettir mücbir sebepler harici ve erdemlik olarak şikayet yerine kendine güveniyorsan kalkıp kendi düzenini kurman gerek.
    Herkes işin kolayına kaçıyor şikayet kavga yıkıcı ama yapıcı değiliz herkes fırsat kovalıyor açığını arıyor kendinize gelin arkadaşlar ölümlü dünyada yaşıyoruz bugün yarın başımıza neler gelebileceğini kimse kestiremiyor.
  • 22-08-2020, 14:47:13
    #41
    kac yaşındasınız
  • 22-08-2020, 14:50:12
    #42
    İzlenebilecek yollar durumunuzun detaylarına göre çok değişir. Fiziksel şiddet boyutu ne olursa olsun yok sayılmamalı ancak şikayet ederek mi ilerlemek daha mantıklı yoksa mümkünse evden çekip gitmek mi gibi kararları almadan önce detayları göz önünde bulundurun. Anneniz hayatta mı, evde sizinle birlikte mi, birlikteyse o da şiddet görüyor mu ya da sizin gördüğünüz şiddete şahit oluyor mu? Nasıl bir tavır takınıyor? Kardeşleriniz var mı? Okuyor musunuz? Kaç yaşındasınız? Anneniz yanınızdaysa kendi ayakları üzerinde durabilecek niteliklere sahip mi v.s. v.s.

    Durumunuza ben de pek çok kişi gibi üzüldüm ancak çok fazla detay bilmeden babanıza karşı geri dönüşü olmayan bir aksiyon almanızı da öneremeyeceğim şahsen. Abartıyorsunuz demiyorum, diyemem kimse diyemez sizi tanımıyoruz ailenizi tanımıyoruz şartlarınızı bilmiyoruz ama aynı şekilde babanızı da tanımıyoruz. Ve dediğim gibi şiddetin boyutu ne olursa olsun kabul edilemez ancak belki makul bir çözüm yolu bulunabilir.
    9 yaşındaki oğlum geçen sene okulda sınıf arkadaşına yumruk attığında okulun rehberlik servisi oğlumla görüşüp neden bu şekilde bir tepki verdiğini sorunca; "Çok sinirlendim, kendimi tutamadım. Babam da bana vuruyor, babamdan şiddet gördüğüm için bu şekilde tepki gösterdim" demiş

    Anlattığım olayın 3 ya da 4 gün öncesinde eşim, ben uyurken oğlumun cüzdanımdan benim kredi kartımı habersiz ve izinsiz çıkarıp google playden oyun içi bir şeyler aldığını görmüş. Hem de gizli gizli yapıyor olduğu hal ve tavırlarından belli olduğu için bir tane tokat atmış. O tokatın oğlumda yarattığı travmaya bakar mısınız? Eşimin yaptığı hareketi tasvip etmiyorum, çok daha medeni bir yaptırım uygulamalıydık belki ancak yine de 9 yaşındaki çocuğa babası bir tokat attığı için çocuğun babasından şiddet gördüğünü iddia etmesini de beklemezsiniz normalde. Tabi burada bahsi geçen kişi 9 yaşında. Siz 9 yaşında değilsiniz. Şiddet görüyorum derken neden bahsettiğinizi daha iyi bildiğinize eminim ancak yine de her ne kadar burada kimse bu konuda otorite değilse de nispeten daha doğru bir yönlendirme istiyorsanız, yaşadığınız olaylarla ve ailenizin genel durumu ile ilgili daha fazla detay vermelisiniz. Umarım bir çözüm yolu bulursunuz. Allah yardımcınız olsun ancak kararınız ne olursa olsun öfkeyle değil düşünülerek verilmiş bir karar olsun.
  • 22-08-2020, 15:41:22
    #43
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Ailevi Problemlerimizde Babam Sürekli Dovuyor Vuruyor Kavga Ediyoruz Babamı Nereye Şikayet Edebilirim. Yeter Artık Taciz edilmekten yoruldum hapis cezası verilmesini istiyorum.
    Öncelikle kaç yaşındasın? Reşit misin? Görüntü ve ses kaydı aldıktan sonra darp raporu daha sonrasında ilgili başvurularını yapmanı öneririm, başın sıkışırsa istanbul üsküdar'da kardeşimle yaşıyorum, profilimden iletişim numaramı alarak 7/24 bana ulaşabilir istediğin süre kadar misafirim olabilirsin. Allah yardımcın olsun.
  • 22-08-2020, 15:43:01
    #44
    Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzlenebilecek yollar durumunuzun detaylarına göre çok değişir. Fiziksel şiddet boyutu ne olursa olsun yok sayılmamalı ancak şikayet ederek mi ilerlemek daha mantıklı yoksa mümkünse evden çekip gitmek mi gibi kararları almadan önce detayları göz önünde bulundurun. Anneniz hayatta mı, evde sizinle birlikte mi, birlikteyse o da şiddet görüyor mu ya da sizin gördüğünüz şiddete şahit oluyor mu? Nasıl bir tavır takınıyor? Kardeşleriniz var mı? Okuyor musunuz? Kaç yaşındasınız? Anneniz yanınızdaysa kendi ayakları üzerinde durabilecek niteliklere sahip mi v.s. v.s.

    Durumunuza ben de pek çok kişi gibi üzüldüm ancak çok fazla detay bilmeden babanıza karşı geri dönüşü olmayan bir aksiyon almanızı da öneremeyeceğim şahsen. Abartıyorsunuz demiyorum, diyemem kimse diyemez sizi tanımıyoruz ailenizi tanımıyoruz şartlarınızı bilmiyoruz ama aynı şekilde babanızı da tanımıyoruz. Ve dediğim gibi şiddetin boyutu ne olursa olsun kabul edilemez ancak belki makul bir çözüm yolu bulunabilir.
    9 yaşındaki oğlum geçen sene okulda sınıf arkadaşına yumruk attığında okulun rehberlik servisi oğlumla görüşüp neden bu şekilde bir tepki verdiğini sorunca; "Çok sinirlendim, kendimi tutamadım. Babam da bana vuruyor, babamdan şiddet gördüğüm için bu şekilde tepki gösterdim" demiş

    Anlattığım olayın 3 ya da 4 gün öncesinde eşim, ben uyurken oğlumun cüzdanımdan benim kredi kartımı habersiz ve izinsiz çıkarıp google playden oyun içi bir şeyler aldığını görmüş. Hem de gizli gizli yapıyor olduğu hal ve tavırlarından belli olduğu için bir tane tokat atmış. O tokatın oğlumda yarattığı travmaya bakar mısınız? Eşimin yaptığı hareketi tasvip etmiyorum, çok daha medeni bir yaptırım uygulamalıydık belki ancak yine de 9 yaşındaki çocuğa babası bir tokat attığı için çocuğun babasından şiddet gördüğünü iddia etmesini de beklemezsiniz normalde. Tabi burada bahsi geçen kişi 9 yaşında. Siz 9 yaşında değilsiniz. Şiddet görüyorum derken neden bahsettiğinizi daha iyi bildiğinize eminim ancak yine de her ne kadar burada kimse bu konuda otorite değilse de nispeten daha doğru bir yönlendirme istiyorsanız, yaşadığınız olaylarla ve ailenizin genel durumu ile ilgili daha fazla detay vermelisiniz. Umarım bir çözüm yolu bulursunuz. Allah yardımcınız olsun ancak kararınız ne olursa olsun öfkeyle değil düşünülerek verilmiş bir karar olsun.
  • 22-08-2020, 15:45:51
    #45
    Karakol değil direk adliyeye gidip şikayetçi oluyorsun sorun cözülüyor